15. mai 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kasulikud andmed, mida 99% turundajatest omavad, aga ei kasuta

Pole ettevõtjat, kes ei sooviks teha informeeritud otsuseid oma toote või teenuse turunduskulude planeerimisel. FCR Media digistrateeg Martin Paršin toob välja kõigist võimalustest vaid mõningad olulisemad, mida tasuks kindlasti oma planeerimisprotsessi kaasata.
Martin Paršin
Foto: FCR Media

Pea 20% Eesti turul tehtud reklaamikuludest on investeeringud online reklaamis, kus peamiste reklaamteenuste pakkujatena domineerivad Google ja Facebook. Ettevõtte turundamiseks internetis on lihtsa vaevaga võimalik koguda väga head alginfot ning saadud andmete abil end tõhusalt reklaamida, kuid paraku jäetakse suur osa pakutud võimalustest kasutamata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700