15 mai 2019
Uudised
Ainult tellijale

Kasulikud andmed, mida 99% turundajatest omavad, aga ei kasuta

Pole ettevõtjat, kes ei sooviks teha informeeritud otsuseid oma toote või teenuse turunduskulude planeerimisel. FCR Media digistrateeg Martin Paršin toob välja kõigist võimalustest vaid mõningad olulisemad, mida tasuks kindlasti oma planeerimisprotsessi kaasata.

Martin Paršin  Foto: FCR Media

Pea 20% Eesti turul tehtud reklaamikuludest on investeeringud online reklaamis, kus peamiste reklaamteenuste pakkujatena domineerivad Google ja Facebook. Ettevõtte turundamiseks internetis on lihtsa vaevaga võimalik koguda väga head alginfot ning saadud andmete abil end tõhusalt reklaamida, kuid paraku jäetakse suur osa pakutud võimalustest kasutamata.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700