Uudised
Ainult tellijale

Kantar Emor: Eesti meediareklaamiäris kasvas mullu enim raadio- ja välireklaam

Eelmisel aastal kasvas Eestis kõige kiiremini raadioreklaami ja digitaalse välireklaami maht, paberil ajalehed suutsid oma osa hoida ning ka ajakirjade reklaamimahtude kahanemine on peatumas. Meediareklaam Eesti internetikeskkondades tammub aga paigal.

Eesti suurimad reklaamiostjad olid eelmisel aastal jaekaubandusketid Coop, Selver, Maxima ja Rimi. „Jaekaubanduse osa meediareklaamiturust on kümnendik ja kaubandus veab ka terve turu kasvu,“ lausus Kantar Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. „Hobby Hall (Hansapost) ja Jysk suurendasid oma reklaamipanuseid rohkem kui poole võrra. Samas on mitmed globaalsed tootjad, nagu näiteks Reckitt Benckiser, Procter&Gamble ja Ferrero, langenud kunagisest tipust esikümne lõppu.“ Jaekaubandusele järgnesid eelmisel aastal reklaamimahtudelt automüüjad, kolmandaks kerkisid aga ehitusmaterjalide kaupmehed, millele järgnesid finantsasutused ja -teenused.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700