Autor: Best Marketing • 8. mai 2019
Ainult tellijatele

Kantar Emor: Eesti meediareklaamiäris kasvas mullu enim raadio- ja välireklaam

Eelmisel aastal kasvas Eestis kõige kiiremini raadioreklaami ja digitaalse välireklaami maht, paberil ajalehed suutsid oma osa hoida ning ka ajakirjade reklaamimahtude kahanemine on peatumas. Meediareklaam Eesti internetikeskkondades tammub aga paigal.

Eesti suurimad reklaamiostjad olid eelmisel aastal jaekaubandusketid Coop, Selver, Maxima ja Rimi. „Jaekaubanduse osa meediareklaamiturust on kümnendik ja kaubandus veab ka terve turu kasvu,“ lausus Kantar Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. „Hobby Hall (Hansapost) ja Jysk suurendasid oma reklaamipanuseid rohkem kui poole võrra. Samas on mitmed globaalsed tootjad, nagu näiteks Reckitt Benckiser, Procter&Gamble ja Ferrero, langenud kunagisest tipust esikümne lõppu.“ Jaekaubandusele järgnesid eelmisel aastal reklaamimahtudelt automüüjad, kolmandaks kerkisid aga ehitusmaterjalide kaupmehed, millele järgnesid finantsasutused ja -teenused.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700