Keit Ausner • 18 aprill 2019

Kas traditsioonilise meedia aeg turunduses on läbi?

Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime sellest, milline on olnud digiturunduse mõju traditsioonilise meedia kasutamisele reklaamkanalina. Vaatasime, milliseid kanaleid eelistavad erinevad generatsioonid, ning arutlesime, millisteks digiturunduse võimalusteks Eesti turg veel valmis ei ole.

Äripäeva Akadeemia turundusjuht Keit Ausner ja reklaamiagentuuri La Ecwador meediajuht Kert Aavik.  Foto: Maarit Eerme

Stuudios oli reklaamiagentuuri La Ecwador meediajuht Kert Aavik.

Saadet juhtis Keit Ausner.

Kuula värsket saadet "Turunduskohv La Ecwadoris" Äripäeva podcast'ide keskkonnast.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700