• 18.04.19, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas traditsioonilise meedia aeg turunduses on läbi?

Äripäeva raadiosaates "Turunduskohv La Ecwadoris" rääkisime sellest, milline on olnud digiturunduse mõju traditsioonilise meedia kasutamisele reklaamkanalina. Vaatasime, milliseid kanaleid eelistavad erinevad generatsioonid, ning arutlesime, millisteks digiturunduse võimalusteks Eesti turg veel valmis ei ole.
Äripäeva Akadeemia turundusjuht Keit Ausner ja reklaamiagentuuri La Ecwador meediajuht Kert Aavik.
  • Äripäeva Akadeemia turundusjuht Keit Ausner ja reklaamiagentuuri La Ecwador meediajuht Kert Aavik.
  • Foto: Maarit Eerme
Stuudios oli reklaamiagentuuri La Ecwador meediajuht Kert Aavik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele