• 17.04.19, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Narva cooliks muutus?

Eelmisel aastal pöördusid paljude pilgud Narva suunas. See kuulutati Kultuuripealinn 2024 kandidaadiks, linna külastas president, korraldati mitmeid üritusi. Narva 2024 projekti juhtivpartner Maris Hellrand kirjeldab, kuidas Narva kuvandit muudeti ning mis tulemus sellega saavutati.
Festival Station Narva pakkus külastajatele mitmekülgset programmi, mis sidus kokku muusika, ettevõtluse, innovatsiooni ja kunsti
  • Festival Station Narva pakkus külastajatele mitmekülgset programmi, mis sidus kokku muusika, ettevõtluse, innovatsiooni ja kunsti
Miks võtsite oma südameasjaks just Narva?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele