• 10.04.19, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Password 2019 disain: mis on kontseptsiooni taga

2019. aasta Passwordi disaini loojaks oli loovagentuur Havas Creative. Ettevõtte kunstiline juht selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida kasutatud sümbolid tähendavad.
Password 2019 disain: mis on kontseptsiooni taga
Loovagentuuri Havas Creative AD Santino Calvo sõnul oli Eesti suurimale turunduskonverentsile Password 2019 visuaali disainimine rohkem kui suur väljakutse. „Tegu oli põneva ja lõbusa ettevõtmisega. Oli väga huvitav tutvuda sellega, mis hetkel turundusmaastikul toimub ja leida võimalusi illustreerimaks selle aasta teemat ebatraditsiooniliselt,“ ütles Calvo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele