2019. aasta Passwordi disaini loojaks oli loovagentuur Havas Creative. Ettevõtte kunstiline juht selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida kasutatud sümbolid tähendavad.
Loovagentuuri Havas Creative AD Santino Calvo sõnul oli Eesti suurimale turunduskonverentsile Password 2019 visuaali disainimine rohkem kui suur väljakutse. „Tegu oli põneva ja lõbusa ettevõtmisega. Oli väga huvitav tutvuda sellega, mis hetkel turundusmaastikul toimub ja leida võimalusi illustreerimaks selle aasta teemat ebatraditsiooniliselt,“ ütles Calvo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.