• 10.04.19, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Password 2019 disain: mis on kontseptsiooni taga

2019. aasta Passwordi disaini loojaks oli loovagentuur Havas Creative. Ettevõtte kunstiline juht selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida kasutatud sümbolid tähendavad.
Password 2019 disain: mis on kontseptsiooni taga
Loovagentuuri Havas Creative AD Santino Calvo sõnul oli Eesti suurimale turunduskonverentsile Password 2019 visuaali disainimine rohkem kui suur väljakutse. „Tegu oli põneva ja lõbusa ettevõtmisega. Oli väga huvitav tutvuda sellega, mis hetkel turundusmaastikul toimub ja leida võimalusi illustreerimaks selle aasta teemat ebatraditsiooniliselt,“ ütles Calvo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele