Autor: Keit Ausner • 28. märts 2019

Eelarve oli 80 miljonit, aga töö sai tehtud 2 miljoniga

"Ma tunnen, et võin öelda välja sellise lause – turundus, see on imelihtne! Aga ainult siis, kui teil on olemas väga hea lugu,“ ütles “Teeme Ära” sihtasutuse juhataja Eva Truuverk, kes on juhtinud seda liikumist algusest peale, turunduskonverentsil Password.

"Mina jõudsin oma hea looni 2007. aastal. Saime oma inimestega ühes väikeses Tallinna kohvikus kokku ja Rainer Nõlvak käis välja idee, et võiks koristada kogu Eesti ühe päevaga ära. See tundus tol hetkel muidugi täiesti utoopiline, aga mõte pandi sellegi poolest mulda ja see hakkas vaikselt idanema.“

"Teeme Ära" koristuspäev Eestis.
Foto: Raul Mee
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700