• 20.03.19, 22:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaidor Kahar asus tööle agentuuri Havas Creative loovjuhina

Kaidor Kahar asus tööle agentuuri Havas Creative loovjuhina
Enam kui 20-aastase teletöö kogemusega Kaidor Kahar liitus loovagentuuriga Havas Creative.
„Mulle meeldib Havasi loominguline õhkkond. Lahedaid ideid on nii palju, et tuleb ennast võsakiiniga sellest džunglist läbi raiuda. Sain üsna ruttu aru, et see on koht, kus ma tahan oma panuse anda. Julgeme luua, kuid alati peame meeles ka seda, miks me seda kõike teeme - igal pöörasemalgi ideel on põhjus,“ ütles Kaidor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele