• 16.03.19, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama

Turunduskonverentsi Password 2019 esineja, turunduskonsultatsioonifirma Prophet partner Bernhard Schaar ütles, et Google ja Amazon on niivõrd seotud meie eluga ja vajalikud, et isegi, kui meile ei meeldi need, siis kasutame neid ikka.
Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama
Mis on brändi relevantsus?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele