Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama
Turunduskonverentsi Password 2019 esineja, turunduskonsultatsioonifirma Prophet partner Bernhard Schaar ütles, et Google ja Amazon on niivõrd seotud meie eluga ja vajalikud, et isegi, kui meile ei meeldi need, siis kasutame neid ikka.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.