• 16.03.19, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama

Turunduskonverentsi Password 2019 esineja, turunduskonsultatsioonifirma Prophet partner Bernhard Schaar ütles, et Google ja Amazon on niivõrd seotud meie eluga ja vajalikud, et isegi, kui meile ei meeldi need, siis kasutame neid ikka.
Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama
Mis on brändi relevantsus?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele