Jaga lugu:

Meediagentuuri CMSPHD uus juht on Liis Oper

Alates 21. veebruarist alustas meediaagentuuri CMSPHD juhina tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Liis Oper.

„Olen töötanud meediasektoris kokku juba 20 aastat. Alustasin CMSis meediaplaneerijana, kasvasin projektijuhiks ja viimased kolm aastat olen tegutsenud strateegiajuhina. Selle aja sisse on jäänud suurepärased koostöökogemused erinevate klientide meediapartnerina, aidates neil läbi innovaatiliste meediakampaaniate saavutada olulist äriedu. Tänases killustunud maailmas on meediaagentuuri roll efektiivsete valikute tegemisel oluliselt kasvanud, selle keerukuseaste on täna hoopis midagi muud võrreldes näiteks kümne aasta taguse ajaga. Õnneks töötab CMSPHDs täna parim tippspetsialistide meeskond, keda üks juht võiks endale soovida.“

Juba kaks aastat on CMSPHD tegutsenud Eesti turul innovaatilisel suunal, kaasates meediaagentuuri igapäevatöösse tipptasemel analüütilist tuge. Efektiivse ja eesmärgipärase meediakasutuse põhimõtet juhib Külli Esko, kes on varasemalt pikaajaliselt töötanud Kantar Emori meediauuringute suuna juhina, jätkates nüüdsest CMSPHD strateegiajuhina.

Uut, ärieesmärkidele keskendunud ning meediakampaaniate kasumlikkuse mõõtmisele orienteeritud suunda peab Liis Oper tänase turundusmaailma tugevaimaks trendiks ja suurimaks vajaduseks. „Tarbija kõnetamisel on muutunud asendamatuks järjest põhjalikum käitumisharjumuste analüüs, mistõttu kogutakse nii kodulehe-, kliendibaasi- kui ka teiste analüütika tööriistade abiga tarbijate kohta tohutul hulgal andmeid. Tarbijakäitumise mõistmise puhul pole aga peamine probleem mitte info puudumises, vaid selles, kuidas suurest kogumist välja sõeluda olulised nüansid, mille abiga tiheda konkurentsiga turul kasvatada oma edu. Pidevalt kasvavas meediamüras, reklaampindade ja kanalite külluses langeb kogu raskuspunkt õige turundusotsuse langetamisel eel- ja järeltööle: kuidas garanteerida kampaania tulemuslikkus ja vältida valeotsuseid, sest vigade tegemine on kallim kui kunagi varem.“

Oper peab tänase turu suurimateks väljakutseteks kinnistunud mõttemustreid. “Usun, et meediaagentuurid peaksid muutma koostöö kliendiga tihedamaks ja oma teenused arusaadavamaks. Ükski strateegia ega kampaaniaplaan ei tohiks sisaldada numbreid, mis ei ole kliendi jaoks tähendusrikkad. Iga raport, mis kampaania järel saadetakse, peaks andma kliendile selge ülevaate sellest, kuhu eelarve kulus ja mida me selle eest saime – ning mida me saame edaspidi teha, et tulemused veelgi paremaks muutuksid. Samuti, milleks iga plaanis sisalduv tegevus vajalik on ning miks mingit meediat ostetakse.“

CMSPHD senine tegevjuht Oliver Vilms jätkab uute väljakutsetega väljaspool meediavaldkonda.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com