Alates 21. veebruarist alustas meediaagentuuri CMSPHD juhina tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Liis Oper.
„Olen töötanud meediasektoris kokku juba 20 aastat. Alustasin CMSis meediaplaneerijana, kasvasin projektijuhiks ja viimased kolm aastat olen tegutsenud strateegiajuhina. Selle aja sisse on jäänud suurepärased koostöökogemused erinevate klientide meediapartnerina, aidates neil läbi innovaatiliste meediakampaaniate saavutada olulist äriedu. Tänases killustunud maailmas on meediaagentuuri roll efektiivsete valikute tegemisel oluliselt kasvanud, selle keerukuseaste on täna hoopis midagi muud võrreldes näiteks kümne aasta taguse ajaga. Õnneks töötab CMSPHDs täna parim tippspetsialistide meeskond, keda üks juht võiks endale soovida.“
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.