• 05.03.19, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti telereklaam on väga odav

Best Marketing ajas juttu äsja Dentsu Eesti juhiks saanud Britte Maidra ja Dentsu Aegis Networki Baltikumi juhi Siim Saarega.
Eesti telereklaam on väga odav
Intervjuus on juttu sellest, et meediaagentuuride äri kasv tuleb lisateenuste pakkumisest ning lisateenuste valik ja kvaliteet on peamine erinevus meediaagentuuride vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele