• 01.03.19, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inimesed ei hooli, kui 77% tippbrändidest kaoks

Brändi tähendusrikkus ei ole ainult turunduslik mõõde, see on oluline ka äriliselt. Üha enam maailma tarbijatest ostab ja kasutab peamiselt selliseid brände, mis jagavad nendega samu väärtusi.
Maailma kõige tähendusrikkam bränd on Google
  • Maailma kõige tähendusrikkam bränd on Google Foto: Pixabay.com
Koguni 77% maailma tippbrändidest võiks kaduda ja inimesed ei hooliks sellest, selgub Havasi globaalse uuringu Meaningful Brands tulemustest. See ei ole ainult kõrgeim protsent alates Meaningful Brandsi uuringute algusest aastal 2008, vaid ka oluline kolmeprotsendiline tõus võrreldes kahe aasta taguse uuringuga. Eestis on vastav näitaja 74%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele