Brändi tähendusrikkus ei ole ainult turunduslik mõõde, see on oluline ka äriliselt. Üha enam maailma tarbijatest ostab ja kasutab peamiselt selliseid brände, mis jagavad nendega samu väärtusi.
Maailma kõige tähendusrikkam bränd on Google
Autor: Pixabay.com
Koguni 77% maailma tippbrändidest võiks kaduda ja inimesed ei hooliks sellest, selgub Havasi globaalse uuringu Meaningful Brands tulemustest. See ei ole ainult kõrgeim protsent alates Meaningful Brandsi uuringute algusest aastal 2008, vaid ka oluline kolmeprotsendiline tõus võrreldes kahe aasta taguse uuringuga. Eestis on vastav näitaja 74%.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]