Peatoimetajana on Silja Oja peamisteks ülesanneteks liidu ja selle liikmetega seonduvate tegevuste kajastamine ning turundusvaldkonnas aktuaalsete teemade käsitlemine.
Silja Oja töötas 12 aastat turundusvaldkonna tegemisi kajastava portaali Best Marketing heaks, neist 8 aastat oli ta selle juht. Enda sõnul võttis ta kutse asuda tööle TULI peatoimetajana rõõmuga vastu. „Leian, et see on loogiline jätk mu varasemale tööle. Olen aastaid Eesti turundus- ja reklaamivaldkonna arengule, võitudele ja muredele kaasa elanud. Nüüd annan oma panuse uue kontseptsiooniga TULI arendamisse. Soovin tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turundusest kui väärtust loovast ja võimsast tööriistast,“ ütles Silja.