• 16.01.19, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tippjuhi esmane töine meediakanal on Google

Tööks vajaliku info hankimisel on Eesti tippjuhtide jaoks esmaseks meediakanaliks Google’i otsingumootor, selgus Kantar Emori 2018. aasta otsustajate meediauuringust.
Eesti tippjuhi esmane töine meediakanal on Google
  • Foto: Erakogu
Google’i otsingut nimetas oma esmaseks töös vajaliku teabe hankimise kanaliks 34 protsenti Eesti juhtidest. Lisaks suurematele välismaistele kanalitele mahtus tabelisse loomulikult ka mitmeid Eesti meediaväljundeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele