Ülle Marie Kalda • 16. jaanuar 2019
Jaga lugu:

Eesti tippjuhi esmane töine meediakanal on Google

Tööks vajaliku info hankimisel on Eesti tippjuhtide jaoks esmaseks meediakanaliks Google’i otsingumootor, selgus Kantar Emori 2018. aasta otsustajate meediauuringust.

Foto: Erakogu

Google’i otsingut nimetas oma esmaseks töös vajaliku teabe hankimise kanaliks 34 protsenti Eesti juhtidest. Lisaks suurematele välismaistele kanalitele mahtus tabelisse loomulikult ka mitmeid Eesti meediaväljundeid.

Tule koolitusele!

Kui Sa veel Google Adwordsi oma töös ei kasuta või tahaksid end eksperdi käe all täiendada, siis tule Karl Pae koolitusele.

Google AdWordsis reklaamimine edasijõudnule

Toimub 28. veebruaril 2019

Rohkem infot koolituse kohta leiate SIIT.

Google AdWordsis reklaamimine algajale

Toimub 26. märtsil 2019

Rohkem infot koolituse kohta leiate SIIT.

Kantar Emori otsustajate meediauuringu eesmärk on selgitada välja, milliseid meediatüüpe ja -kanaleid eelistavad Eesti tippjuhid igapäevaselt kasutada ning millised on neist olulisimad tegemaks tööalaseid otsuseid. 2018. aasta lõpus toimunud uuringus osales 600 tippjuhti üle kogu Eesti.

Paberlehtedest eelistavad juhid kõige enam Postimeest ja Äripäeva, raadiojaamadest kuulab tippjuht esimese eelistusena Vikerraadiot. Telekanalitest on otsustajate lemmik ülekaalukalt ETV, mida mainis 67 protsenti tippjuhtidest.

Uuring hõlmab kõiki suuremaid meediatüüpe nagu ajalehed, ajakirjad, televisioon, raadio, sotsiaalmeedia ja uudisteportaalid/digilehed. Aruanne sisaldab iga kategooria kohta eraldi järjestusi ja peamiselt välja toodud meediakanalite eelistajate sotsio-demograafilist profiili. Lisaks on välja toodud peamiste meediakanalite eelistajate protsentuaalne jaotuvus valdkondade lõikes.

„Tegemist on lähiaastate esimese taolisel kujul tehtud kõiki meediavaldkondi hõlmava uuringuga, mille tulemused annavad väga hea tervikpildi Eesti tippjuhi meediaeelistustest, sealhulgas sotsiaalmeedia ja internetikanalite igapäevasest kasutusest. Maailma trende arvestades ei üllatanud digitaalsete väljaannete eelistamine ka Eesti otsustajate seas. Uuringut on kindlasti plaanis perioodiliselt korrata,“ sõnas Kantar Emori digitaalse ärisuuna juht Ülle Marie Kalda.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com