• 17.12.18, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tänavused valusaimad reklaamiapsud

Sel aastal on mitmed ettevõtted silma paistnud suurte ja põhimõtteliste reklaamiapsudega, mis on tuntud brändide mainet kõvasti kahjustanud.
Tänavused valusaimad reklaamiapsud
  • Foto: H&M
Ettevõtteid on süüdistatud reklaamide läbimõtlematuses, mis on kaasa toonud selle, et vaatajateni on jõudnud rassistlikud ning kultuurilisi eripärasid mitte austavad ega mõistvad reklaamid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele