Autor: Best Marketing • 17. detsember 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tänavused valusaimad reklaamiapsud

Foto: H&M
Sel aastal on mitmed ettevõtted silma paistnud suurte ja põhimõtteliste reklaamiapsudega, mis on tuntud brändide mainet kõvasti kahjustanud.

Ettevõtteid on süüdistatud reklaamide läbimõtlematuses, mis on kaasa toonud selle, et vaatajateni on jõudnud rassistlikud ning kultuurilisi eripärasid mitte austavad ega mõistvad reklaamid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700