Autor: Best Marketing • 20. november 2018
Ainult tellijatele

Eesti oma ekstreemiolümpia, mis jõudis poole miljardi inimeseni

BMX- ja rulavõistlus Simple Session 2018 jõudis ajakirjanduse ning sotsiaalmeedia vahendusel 500 miljoni inimeseni üle maailma, ilmneb võistluse tellitud meediauuringust.

Autor: Erakogu

Digimonitooringuettevõtte Meltwater koostatud raportist selgub, et Simple Sessioni võistluste kajastused ulatusid potentsiaalselt pea poole miljardi inimeseni üle maailma. Arvesse läksid kõik digiruumis ilmunud kajastused: nii sotsiaalmeediapostitused kui ka ajakirjandusväljannete veebis ilmunud artiklid. Uuring oli tehtud kolme kuu peale.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700