• 14.11.18, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: turundusagentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole

Äsja valminud uuring "Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018" annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
Uuring: turundusagentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole
  • Foto: Raul Mee
Uuring näitab, et agentuuride teenuseid kasutatakse ühelt poolt sellepärast, et ettevõtetel endil ei ole piisavalt vajalike oskustega inimesi ning teisalt seetõttu, et agentuurides on spetsialistidel mitmekesisem kogemuste pagas. Agentuuridelt oodatakse nii sisulist kvaliteeti (loovust ja võimekust olla turunduses strateegiliseks partneriks) kui heaks koostööpartneriks olemist (paindlikkust ja kliendikesksust ning kvaliteetset projektijuhtimist).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele