Autor: Signe Kõiv • 14. november 2018

Uuring: turundusagentuuride kvaliteet on teinud järsu hüppe ülespoole

Äsja valminud uuring "Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018" annab vastuse küsimustele, kes on valdkonnas kõige tähelepanuväärsemad tegijad ja mille poolest maineliidrid silma paistavad. Samuti paljastab uuring, mille alusel turundajad endale agentuure valivad.
Foto: Raul Mee

Uuring näitab, et agentuuride teenuseid kasutatakse ühelt poolt sellepärast, et ettevõtetel endil ei ole piisavalt vajalike oskustega inimesi ning teisalt seetõttu, et agentuurides on spetsialistidel mitmekesisem kogemuste pagas. Agentuuridelt oodatakse nii sisulist kvaliteeti (loovust ja võimekust olla turunduses strateegiliseks partneriks) kui heaks koostööpartneriks olemist (paindlikkust ja kliendikesksust ning kvaliteetset projektijuhtimist).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700