Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tööandja bränding – trendid on ajutised, sisu igavene
Brandemi projektijuht Sander Matsina toob välja kolm klišeemaigulist arusaama tööandja brändingust, millega tegeledes on risk oodatud tulemuste asemel raisata väärtuslikku aega ja energiat.
Sander Matsina
Foto: erakogu
Tööandja bränding on tulnud, et jääda – see on fakt. Olukorras, kus Harjumaa piirkonnas on 11 400 vaba tööpakkumist (Statistikaameti II kvartali tööjõuturu-uuring), jäävad ellu just need ettevõtted, kelle inimesed on oma tööandjaga rahul ja kes on kandidaatide seas atraktiivsed. Personaliinimesed mõistavad, et võitluses töötajate pärast on tugev tööandja bränd konkurentsieelis. Teadlikkus sellega tegelemise vajalikkusest on kasvanud ja see on väga positiivne.