Autor: Helen Külaots • 1. november 2018
Ainult tellijatele

Suhtekorraldaja Vootele Päi: like'ides renti ei maksa

Vootele Päi
Autor: Marko Mumm

Kommunikatsioonijuhtimise Konverentsil tehtud ettekandes suunas suhtekorraldusbüroo Corpore konsultant Vootele Päi tähelepanu sellele, et sotsiaalmeediaturundus võib sageli olla ülehinnatud, sest paljude ettevõtete jaoks on tulenevalt ärimudelist ning sihtrühmast sotsiaalmeedia pigem kõrvalise tähtsusega.

Oma ettekandes tutvustas Vootele Päi värsket kogemust restorani Noya käivitamisel, mis tema sõnul kinnitas, et vaatamata sotsiaalmeedia tugevale mõjule on jäme ots kommunikatsioonimaastikul endiselt traditsioonilise meedia käes. „Tähelepanu ostmine sotsiaalmeedias ei tee kahju, kuid igas sektoris sa sellega endale püsiklientuuri ei võida. Näiteks toitlustussektoris - inimesed tulevad, teevad oma supist pildi ära ning järgmine päev pildistavad juba konkurendi suppi. Vaja on algusest peale panustada püsiklientuuri tekitamisesse ning nendeni sa pelgalt Facebooki-turundusega ei jõua. “Like“ siin ja „like“ seal on toredad, aga palkasid või renti sa kuu lõpus nendega ei maksa,“ ütles Päi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700