• 08.10.18, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitehnoloogia rakendamine on suurepärane võimalus oma turuosa kasvatada

Ära eelda, et mida loovam ja professionaalsem on reklaamvideo, seda parem on tulemus. Testides reklaame omavahel võid avastada, et ebaprofessionaalne 10-sekundiline iPhone 6ga filmitud video toote/teenuse kasutamisest ning enne ja pärast piltidest on 2-10 korda mõjusam kui 2000-eurone videosessioon.
Ken Kiviväli
  • Ken Kiviväli
Ken Kiviväli
Ken Kiviväli lõpetas 2015. aastal Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia erialal. Samal aastal alustas ta PlussMiinus matemaatikavõistlustega põhikooliõpilastele ja proovis järele ka jaemüügi äri, tuues Eestisse proteiinikrõpse. 2016 jaanuaris avanes tal aga võimalus sõita Bangkoki ning hakata tööle Singapurist pärit tulemusturundajatega. Sellest ajast alates on teda paelunud ettevõtete kiire kasvatamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele