8. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitehnoloogia rakendamine on suurepärane võimalus oma turuosa kasvatada

Ken Kiviväli
Ära eelda, et mida loovam ja professionaalsem on reklaamvideo, seda parem on tulemus. Testides reklaame omavahel võid avastada, et ebaprofessionaalne 10-sekundiline iPhone 6ga filmitud video toote/teenuse kasutamisest ning enne ja pärast piltidest on 2-10 korda mõjusam kui 2000-eurone videosessioon.

Ken Kiviväli lõpetas 2015. aastal Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia erialal. Samal aastal alustas ta PlussMiinus matemaatikavõistlustega põhikooliõpilastele ja proovis järele ka jaemüügi äri, tuues Eestisse proteiinikrõpse. 2016 jaanuaris avanes tal aga võimalus sõita Bangkoki ning hakata tööle Singapurist pärit tulemusturundajatega. Sellest ajast alates on teda paelunud ettevõtete kiire kasvatamine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700