• 04.10.18, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop Pank: Hindame “hate or love” lahendusi

Aasta tagasi oktoobris loodi uus kodumaine Coop Pank, mille turuletoomist hinnati kevadel nii Turundusteo peaauhinna kui ka mitme auhinnaga Kuldmuna ja Balticbest konkursil. Coop Panga kommunikatsioonijuht Tiina Tali räägib esimese aasta väljakutsetest ja panga turundamisest.
Tiina Tali
  • Tiina Tali
  • Foto: Ardo Kaljuvee
Kuidas esimene tegevusaasta Coop Pangal läks?” lahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele