25. september 2018

Sisuturundus on nagu lemmikloom – sa pead temaga aktiivselt tegelema

Foto: Raul Mee
Sisuturundus on populaarsust koguv teema, tänaseks tegelevad sellega juba paljud ettevõtted, mistõttu joonistuvad ka selgemalt välja tüüpvead. Best Marketing Eesti juht ja rahvusvaheline koolitaja Hando Sinisalu rääkis, mis on sisuturunduses põhilised komistuskivid ja kuidas neid vältida.

Suurim viga on vundamendi puudumine. On hakatud kuskilt otsast tegutsema ja tõenäoliselt on mingil hetkel pandud mõne tegevusega ka täppi. Kahjuks ei vaadata enamjaolt suuremat pilti ning ei pöörata tähelepanu sellele, kuidas tegevused omavahel ühilduma peaksid. Sisuturundus peaks olema ühildatud äristrateegiaga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700