• 17.09.18, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehase turundust juhib Eva Maarend

Alates sellest suvest kureerib Saku Õlletehase turundustiimi tööd Eva Maarend, kes oma viimaste aastate tööpositsioonidel on panustanud Eesti lennundussektorisse ja Eesti kui atraktiivse turismisihtkoha turundamisse.
Eva Maarend
  • Eva Maarend
Varasemalt Tallinna Lennujaama koduse lennujaama kontseptsiooni juurutada aidanud ning uue rahvusliku lennufirma Nordica brändi turuletoomises kaasa löönud Eva liitus Saku Õlletehasega 2017. aasta sügisel õllede brändijuhina, möödunud suvest on tema vastutada kogu Saku Õlletehase turundusvaldkond. nimetus, siis tänaseks näitab alkoholivaba õlle turg mitmekohalisi kasvunumbreid ning näiteks Saku portfellis on juba viis erinevat toodet,” lisas Eva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele