Autor: Silja Oja • 5. juuni 2018
Ainult tellijatele

Seminari slaidid: Kuidas viia oma e-maili turundus kooskõlla uue andmekaitseseadusega?

“GDPR-i eesmärk on muuta isikuandmed võrreldavaks tuumajäätmetega,” ütles Eesti e-riigi peaarhitekt Andres Kütt 2017. aastal toimunud Cybernetica Infoturbekonverentsil. Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet andis 3. mail 2018 toimunud Best Marketingi andmekaitse seminaril GDPR-alast nõu e-maili turundaja vaatenurgast. Tutvu ettekande slaididega!

Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) jõustus 25. mail 2018. Tegemist on üle-Euroopalise seadusega ja see puudutab ka piiriülest äri.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700