Autor: Silja Oja • 5. juuni 2018

Seminari slaidid: Kuidas viia oma e-maili turundus kooskõlla uue andmekaitseseadusega?

“GDPR-i eesmärk on muuta isikuandmed võrreldavaks tuumajäätmetega,” ütles Eesti e-riigi peaarhitekt Andres Kütt 2017. aastal toimunud Cybernetica Infoturbekonverentsil. Zone.ee küberturvalisuse ekspert Peeter Marvet andis 3. mail 2018 toimunud Best Marketingi andmekaitse seminaril GDPR-alast nõu e-maili turundaja vaatenurgast. Tutvu ettekande slaididega!

Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) jõustus 25. mail 2018. Tegemist on üle-Euroopalise seadusega ja see puudutab ka piiriülest äri.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700