• 01.06.18, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami­monitooring: mai 2018

Lehtede veebireklaamikäive jäi mullusele tasemele. Veebireklaamifirmade käive vähenes 5%. Bännerreklaamimüük on muutunud keerulisemaks. Raadireklaam näitab ootamatult suurt tõusutrendi. Hästi läheb ka välireklaamifirmadel Telereklaam suurenes paar protsenti.
Reklaami­monitooring: mai 2018
  • Foto: Pexels.com
Võrreldes 2017. aasta maiga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 54 külge ehk 4%, moodustades 1140 külge. Käive suurenes 50 tuh. eurot ehk 3%, moodustades 1845 tuhat eurot. Suhteliselt lahja tulemus. Kasv tuli põhiliselt Postimehe ja Õhtulehe arvelt. Äripäeva reklaamimüük on stabiliseerumas. Ekspressmeedia lehtede (Eesti Ekspress ja Eesti Päevaleht) reklaamimüük kahanes.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele