1. juuni 2018

Reklaami­monitooring: mai 2018

Foto: Pexels.com
Lehtede veebireklaamikäive jäi mullusele tasemele. Veebireklaamifirmade käive vähenes 5%. Bännerreklaamimüük on muutunud keerulisemaks. Raadireklaam näitab ootamatult suurt tõusutrendi. Hästi läheb ka välireklaamifirmadel Telereklaam suurenes paar protsenti.

Võrreldes 2017. aasta maiga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 54 külge ehk 4%, moodustades 1140 külge. Käive suurenes 50 tuh. eurot ehk 3%, moodustades 1845 tuhat eurot. Suhteliselt lahja tulemus. Kasv tuli põhiliselt Postimehe ja Õhtulehe arvelt. Äripäeva reklaamimüük on stabiliseerumas. Ekspressmeedia lehtede (Eesti Ekspress ja Eesti Päevaleht) reklaamimüük kahanes.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700