• 22.05.18, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kasvumootor – vähem tasulist turundust

Head, pahad ja inetud – LinkedIni ja Pipedrive’i turunduse ohjamise õppetunde jagab Pipedrive’i turundusdirektor Laurence Bret-Stern.
Laurence Bret-Stern
  • Laurence Bret-Stern
Iga hea lugu ja kasulik õppetund hakkab hargnema konfliktist või väljakutsest. Mõnikord peavad asjad minema väga halvasti, enne kui need saavad heaks. See kehtib kindlasti minu töökogemuse kohta LinkedInis, mis algas võimatu väljakutsega – avada LinkedIni kontor Prantsusmaal ja ehitada samal ajal üles turundusmootor, mis toetaks äri kasvu ja eesmärke Euroopas. Olin veendunud, et tulen selle kõigega toime, sest ma olen töökas ja mul on vastav kogemus. Mis saakski valesti minna?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele