Seekordne Balticbest paneb omavahel võistlema väikeriigid. Kui varem oli konkurss avatud vaid Balti riikidele, siis nüüd ootame osalema ja omavahel võistlema Euroopa väikeriikide (alla 5- miljonilise elanikkonnaga) agentuure.

- Pia Af Hällström, Wörksi loovjuht, Soome
“Meil on väike turg ja väikesed eelarved. Peame tegema säästureklaame!” Umbes niimoodi kõlab tavaline põhjendus, kui küsitakse, miks Eesti (või Leedu või Horvaatia) agentuurid Cannes’ist lõvisid koju ei too. Osaliselt vastavad need põhjendused ka tõele – USAs või Hiinas on tõepoolest suurem turg ja reklaamile tasub rohkem kulutada. Aga samas on ka palju näiteid selle kohta, et väikeriigis tehtud reklaam võidab suuri auhindu (eelmise aasta Cannes Cyber Grand Prix läks 30 000-se elanikkonnaga Ahvenamaa pangale).
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.