• 17.05.18, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbest 2018: Suured ideed väikestest riikidest

Seekordne Balticbest paneb omavahel võistlema väikeriigid. Kui varem oli konkurss avatud vaid Balti riikidele, siis nüüd ootame osalema ja omavahel võistlema Euroopa väikeriikide (alla 5- miljonilise elanikkonnaga) agentuure.
Pia Af Hällström, Wörksi loovjuht, Soome
  • Pia Af Hällström, Wörksi loovjuht, Soome
“Meil on väike turg ja väikesed eelarved. Peame tegema säästureklaame!” Umbes niimoodi kõlab tavaline põhjendus, kui küsitakse, miks Eesti (või Leedu või Horvaatia) agentuurid Cannes’ist lõvisid koju ei too. Osaliselt vastavad need põhjendused ka tõele – USAs või Hiinas on tõepoolest suurem turg ja reklaamile tasub rohkem kulutada. Aga samas on ka palju näiteid selle kohta, et väikeriigis tehtud reklaam võidab suuri auhindu (eelmise aasta Cannes Cyber Grand Prix läks 30 000-se elanikkonnaga Ahvenamaa pangale).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele