Autor: Hando Sinisalu • 20. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos
Samal ajal, kui ilmavalgust näevad uued maksetehnoloogiad, kipuvad korjanduskampaaniad olema kinni jäänud minevikku. Vana hea korjanduskast kohalikus toidupoes on tõenäoliselt jätkuvalt kõige levinum meetod. Kuid mis saab, kui innovatiivne pangandus ühildub pro-bono maailmaga? Case study: Bela Fund, Mastercard, Citibank & Publicis Russia “Puutumatud”.
Bulloosse epidermolüüsiga (epidermolysis bullosa) sündinud lapsed kannatavad äärmiselt haruldase ja hetkel veel ravimatu haiguse all, mis muudab nende naha sedavõrd hapraks, et isegi kõige õrnem puudutus põhjustab väljakannatamatut valu. Butterfly Children Charity Foundation (BELA) fond püüab aidata Vene perekondi, kus elab selle geneetilise haigusega laps. Osana „Help with a Touch” (tõlk. aita puudutusega) kampaaniast pöördus BELA pro-bono rahastus- ja teadlikkuskampaania läbi viimiseks loovagentuuri Publicis Russia poole. Saades kaks finantsteenuste hiiglast (MasterCard ja Citibank) pardale, töötas Publicis välja innovaatilise välimeedia lahenduse.