Autor: Hando Sinisalu • 20. aprill 2018

Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos

Samal ajal, kui ilmavalgust näevad uued maksetehnoloogiad, kipuvad korjanduskampaaniad olema kinni jäänud minevikku. Vana hea korjanduskast kohalikus toidupoes on tõenäoliselt jätkuvalt kõige levinum meetod. Kuid mis saab, kui innovatiivne pangandus ühildub pro-bono maailmaga? Case study: Bela Fund, Mastercard, Citibank & Publicis Russia “Puutumatud”.

Bulloosse epidermolüüsiga (epidermolysis bullosa) sündinud lapsed kannatavad äärmiselt haruldase ja hetkel veel ravimatu haiguse all, mis muudab nende naha sedavõrd hapraks, et isegi kõige õrnem puudutus põhjustab väljakannatamatut valu. Butterfly Children Charity Foundation (BELA) fond püüab aidata Vene perekondi, kus elab selle geneetilise haigusega laps. Osana „Help with a Touch” (tõlk. aita puudutusega) kampaaniast pöördus BELA pro-bono  rahastus- ja teadlikkuskampaania läbi viimiseks loovagentuuri Publicis Russia poole. Saades kaks finantsteenuste hiiglast (MasterCard ja Citibank) pardale, töötas Publicis välja innovaatilise välimeedia lahenduse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700