• 18.04.18, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7. juunil seminarile "Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?"

Eesti sisuturundus on mõistete osas paras segapudru: kui inglise keeles tehakse selget vahet sisuturunduse (content marketing) ja sulanduva reklaami (native advertising) vahel, siis eesti keeles on kõik üks sisuturundus. Segadust suurendab veelgi asjaolu, et paljude klientide jaoks võrdub sisuturundus ikka veel vanakooli reklaamartikliga (advertorial).
Liisa Pakosta
  • Liisa Pakosta
Sisuturundus ja sulanduv reklaam
Seminar: Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?Aeg: 7. juuni 2018Koht: Lutheri Masinasaal, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele