• 18.04.18, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7. juunil seminarile "Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?"

Eesti sisuturundus on mõistete osas paras segapudru: kui inglise keeles tehakse selget vahet sisuturunduse (content marketing) ja sulanduva reklaami (native advertising) vahel, siis eesti keeles on kõik üks sisuturundus. Segadust suurendab veelgi asjaolu, et paljude klientide jaoks võrdub sisuturundus ikka veel vanakooli reklaamartikliga (advertorial).
Liisa Pakosta
  • Liisa Pakosta
Sisuturundus ja sulanduv reklaam
Seminar: Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?Aeg: 7. juuni 2018Koht: Lutheri Masinasaal, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele