• 05.04.18, 00:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas personaliseeritud sisuturundus võiks olla järgmine big thing?

Georgi Viies jagab Best Marketingi lugejatega oma Passwordil tekkinud mõtteid. “The key is not to be ON social, but to BE social” (“Asja võti ei seisne mitte sotsiaalmeedias olemises, vaid sotsiaalne olemises”) ütles Passwordi esimene esineja Huib van Bockel oma ettekandes. Seega liigume tagasi põhitõdede juurde.
Georgi Viies
  • Georgi Viies Foto: Robert Lang
Samal ajal, kui turundajaid vaevatakse AI tuleviku mõtetega ja hirmutatakse, et Voice is the next big thing (Häälkäsklused on järgmine suur asi), tundub, et oleme peamise unarusse jätnud: heade suhete hoidmise klientidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele