• 05.04.18, 00:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas personaliseeritud sisuturundus võiks olla järgmine big thing?

Georgi Viies jagab Best Marketingi lugejatega oma Passwordil tekkinud mõtteid. “The key is not to be ON social, but to BE social” (“Asja võti ei seisne mitte sotsiaalmeedias olemises, vaid sotsiaalne olemises”) ütles Passwordi esimene esineja Huib van Bockel oma ettekandes. Seega liigume tagasi põhitõdede juurde.
Georgi Viies
  • Georgi Viies Foto: Robert Lang
Samal ajal, kui turundajaid vaevatakse AI tuleviku mõtetega ja hirmutatakse, et Voice is the next big thing (Häälkäsklused on järgmine suur asi), tundub, et oleme peamise unarusse jätnud: heade suhete hoidmise klientidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele