4. aprill 2018
Ainult tellijatele

Kas personaliseeritud sisuturundus võiks olla järgmine big thing?

Georgi Viies
Autor: Robert Lang

Georgi Viies jagab Best Marketingi lugejatega oma Passwordil tekkinud mõtteid. “The key is not to be ON social, but to BE social” (“Asja võti ei seisne mitte sotsiaalmeedias olemises, vaid sotsiaalne olemises”) ütles Passwordi esimene esineja Huib van Bockel oma ettekandes. Seega liigume tagasi põhitõdede juurde.

Samal ajal, kui turundajaid vaevatakse AI tuleviku mõtetega ja hirmutatakse, et Voice is the next big thing (Häälkäsklused on järgmine suur asi), tundub, et oleme peamise unarusse jätnud: heade suhete hoidmise klientidega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700