• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2017 finalist: Telia vabalevi kampaania case study

Eelmisel aasta kevadel oli Eestis ligikaudu 55 000 vabalevi klienti, kes vaatasid TV’d tasuta. Peale TV3 ja Kanal 2 lahkumist vabalevist oli oodata, et pooled neist valivad endale tasulise TV pakkuja. Telia asus tegutsema, et Telia TV teenust pakkuda.
Turundustegu 2017 finalist: Telia vabalevi kampaania case study
Kampaania: Telia vabalevi kampaania:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele