• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2017 finalist: Telia vabalevi kampaania case study

Eelmisel aasta kevadel oli Eestis ligikaudu 55 000 vabalevi klienti, kes vaatasid TV’d tasuta. Peale TV3 ja Kanal 2 lahkumist vabalevist oli oodata, et pooled neist valivad endale tasulise TV pakkuja. Telia asus tegutsema, et Telia TV teenust pakkuda.
Turundustegu 2017 finalist: Telia vabalevi kampaania case study
Kampaania: Telia vabalevi kampaania:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele