• 21.03.18, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami teie konkurendid?
Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus
Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja lähituleviku plaane.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele