Autor: Hando Sinisalu • 5. märts 2018
Ainult tellijatele

Mida muudatused Facebooki uudistevoos brändidele tähendavad?

Autor: Shutterstock

Jaanuaris teatas Facebook suurtest muudatustest oma uudistevoo algoritmis, et parandada kasutajakogemust – ja inimeste elu. Mida see brändide jaoks tähendab? Tõlkisime uuringufirma Kantar UK kodulehel avaldatud loo, kus Kantari spetsialistid kommenteerivad Facebooki uuendusi.

Uuendused algoritmis tähendavad kasutajate jaoks seda, et nad näevad rohkem seda, mida tegelikult näha tahavad – sisu perekonnalt ja sõpradelt, postitusi, mis tekitavad kõige enam reaktsioone. Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg tahab tekitada „tähendusrikkamat“ suhtlust, et „parandada inimeste elu“.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700