Jaanuaris teatas Facebook suurtest muudatustest oma uudistevoo algoritmis, et parandada kasutajakogemust – ja inimeste elu. Mida see brändide jaoks tähendab? Tõlkisime uuringufirma Kantar UK kodulehel avaldatud loo, kus Kantari spetsialistid kommenteerivad Facebooki uuendusi.
Uuendused algoritmis tähendavad kasutajate jaoks seda, et nad näevad rohkem seda, mida tegelikult näha tahavad – sisu perekonnalt ja sõpradelt, postitusi, mis tekitavad kõige enam reaktsioone. Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg tahab tekitada „tähendusrikkamat“ suhtlust, et „parandada inimeste elu“.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.