Jaanuaris teatas Facebook suurtest muudatustest oma uudistevoo algoritmis, et parandada kasutajakogemust – ja inimeste elu. Mida see brändide jaoks tähendab? Tõlkisime uuringufirma Kantar UK kodulehel avaldatud loo, kus Kantari spetsialistid kommenteerivad Facebooki uuendusi.
Uuendused algoritmis tähendavad kasutajate jaoks seda, et nad näevad rohkem seda, mida tegelikult näha tahavad – sisu perekonnalt ja sõpradelt, postitusi, mis tekitavad kõige enam reaktsioone. Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg tahab tekitada „tähendusrikkamat“ suhtlust, et „parandada inimeste elu“.
Seotud lood
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.