Lacoste vahetab oma kuulsa krokodillilogo 10 ohustatud looma pildi vastu
Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses – täpselt nii palju, kui konkreetse liigi esindajaid maailmas veel alles on. Kokku tehakse 1775 särki, mis lähevad müüki hinnaga 150 – 180 €. Särkide müügist saadud raha annetab rõivabränd loomade kaitseks.
Kampaania tähistab Prantsuse moebrändi Lacoste ja International Union for Conservation of Nature (ICUN) kolmeaastase koostöö „Save the Species“ algust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]