• 02.03.18, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lacoste vahetab oma kuulsa krokodillilogo 10 ohustatud looma pildi vastu

Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses – täpselt nii palju, kui konkreetse liigi esindajaid maailmas veel alles on. Kokku tehakse 1775 särki, mis lähevad müüki hinnaga 150 – 180 €. Särkide müügist saadud raha annetab rõivabränd loomade kaitseks.
Lacoste vahetab oma kuulsa krokodillilogo 10 ohustatud looma pildi vastu
Kampaania tähistab Prantsuse moebrändi Lacoste ja International Union for Conservation of Nature (ICUN) kolmeaastase koostöö „Save the Species“ algust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele