Silja Oja • 2. märts 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Lacoste vahetab oma kuulsa krokodillilogo 10 ohustatud looma pildi vastu

Iga väljasuremisohus looma pildiga särki valmistatakse piiratud koguses – täpselt nii palju, kui konkreetse liigi esindajaid maailmas veel alles on. Kokku tehakse 1775 särki, mis lähevad müüki hinnaga 150 – 180 €. Särkide müügist saadud raha annetab rõivabränd loomade kaitseks.

Kampaania tähistab Prantsuse moebrändi Lacoste ja International Union for Conservation of Nature (ICUN) kolmeaastase koostöö „Save the Species“ algust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Jekaterina Molotkova
    Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com