22. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti juhtivad loovagentuurid müüvad ennast odavamalt kui vabakutselised

Heily Aavik
Tervise Arengu Instituudi (TAI) korraldatud avatud hanke konkurss reklaamiteenustele kogumaksumusega 5 miljonit eurot tõi esile spetsialistide töötasu üüratu hinnavahe küsimuse.

Viimasel ajal on erinevates valdkondades töötajate palgaküsimus teravalt tõstatunud ning seda enam tuleks vastutustundlikel organisatsioonidel vältida dumpinghindade kasutamisest riigihangetes.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700