Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti juhtivad loovagentuurid müüvad ennast odavamalt kui vabakutselised
Tervise Arengu Instituudi (TAI) korraldatud avatud hanke konkurss reklaamiteenustele kogumaksumusega 5 miljonit eurot tõi esile spetsialistide töötasu üüratu hinnavahe küsimuse.
Heily Aavik
Viimasel ajal on erinevates valdkondades töötajate palgaküsimus teravalt tõstatunud ning seda enam tuleks vastutustundlikel organisatsioonidel vältida dumpinghindade kasutamisest riigihangetes.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.