20. veebruar 2018
Jaga lugu:

Viimane võimalus end Passwordile kirja panna on 23. märtsil!

Eesti suurima turunduskonverentsi Password teemaks on seekord äri kohtumine kultuuri ja tehnoloogiaga. Password 2018 toimub 28. – 29. märtsil Nordea Kontserdimajas.

www.password.ee 

Möödas on need “Mad Men” seriaalist tuttavad ajad, mil turundus seisnes lihtsalt nutika reklaamilause või teleklipi väljamõtlemises. Klassikaline turundus on kadumas, õigemini arenemas millekski suuremaks ja tähtsamaks.

Meie kultuur ja ühes sellega ka turundus on viimase kümnekonna aasta jooksul meeletult muutunud. Rääkimata siis veel tehnoloogiast, mis muudab turundust lausa igapäevaselt. Turundajad peavad loova meeldejäävaid sõnumeid, samas kedagi solvamata. Pole just lihtne ülesanne?

Eesti suurima turunduskonverentsi Password teemaks on seekord turunduse ehk äri kohtumine kultuuri ja tehnoloogiaga. Password 2018 toimub 28. – 29. märtsil Nordea Kontserdimajas.

Turunduse uus reaalsus (ja ka Password 2018 sisu) on lühidalt järgmine:

Tarbijad tahavad brände, millel on mingi sügavam mõte ja mis hoolivad maailmast. Orjapidamine ja loomapiinamine pole enam OK.Turundus pole enam eraldiseisev osakond ega funktsioon, vaid pigem kogu ettevõtet hõlmav tegevus. Turundus on osa ettevõtte kultuurist.Tehnoloogia võimaldab jõuda õige sihtgrupini ja valida välja parim loovlahendus. Paljud varem turundusinimeste käes olnud tööd teevad nüüd ära robotid.Parim võimalus eristuda on luua ettevõttele oma lugu ja siis seda lugu järjepidevalt - nii kommunikatsioonis kui kliendikogemuse kaudu - ellu viia.Sotsiaalmeedia ajastul ei saa ettevõtteid enam luukeresid kapis hoida ja oma klientidele puru silma ajada. Kõik tuleb kohe välja! Samuti ei saa brändid oma sõnumeid kontrollida. Ühepoolse pasundamise asemel tuleb klientidega dialoogi astuda.

Seekordne Password keskendub turunduse uuele reaalsusele ja räägib moodsast turundusest.

Tere tulemast Passwordile, kus kohtuvad äri, kultuur ja tehnoloogia: www.password.ee

Vaata programmi ja pane end hiljemalt 23. märtsil kirja!

Hando Sinisalu

Password 2018 programmijuhtBest Marketing / Äripäev AS

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com