• 08.02.18, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loov reklaam peab olema ka vastutustundlik

Millised reklaamid on tänapäeva Euroopas lubatud, millised keelatud? Küsimustele vastab Euroopa Reklaamistandardite Alliansi (EASA) peadirektor Lucas Boudet.
Lucas Boudet
  • Lucas Boudet
Lucas Boudet
Lucas Boudet esineb 29. märtsil Tallinnas konverentsil Password 2018 ning toob näiteid, milised reklaamid on tänapäeva Euroopas keelatud ja millised lubatud: www.password.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele