• 23.01.18, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amet: blogija. Palk: üle keskmise

YouTube'is blogimine muutis Anna Ovsjankina jaoks hobi tööks, mis annab talle stabiilse sissetuleku. Delovõje Vedomosti küsis Ovsjankinalt, kuidas teenitakse YouTube'is raha.
Anna Ovsjankina
  • Anna Ovsjankina
PASSWORD 2018
Influencer marketing kui uus turunduskultuur on ka tänavu 28. - 29. märtsil toimuva Passwordi üheks teemaks: www.password.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele