Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
6. märtsil koolitus algajatele: Turundamine Facebookis ja Instagramis
Koolitus „Facebookis ja Instagramis turundamine algajale“ annab tugeva teadmistevundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha.
Andrus Kiisküla
Koolitaja Andrus Kiisküla on lõpetanud EBSi turunduse erialal. Praegu töötab ta Äripäevas digitoodete analüütiku ja turundajana. Eelnev arengut soosiv kogemus tuleb töötamisest Ekspress Grupis digitoodete projektijuhina. Alates 2009. aastast on Andrus tegutsenud ka eraettevõtjana, juhtides mitmeid projekte digiturunduse valdkonnas ja pakkudes konsultatsioone ning koolitusi erinevatele ettevõtetele. Andrus on aidanud arendada paljude kodumaiste ning välismaiste ettevõttete turundust, fookusega sisuturundusel ja sotsiaalmeedial, turismiettevõtetest professionaalsete droonitootjateni välja.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.