7. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Best Internet 2017: Miks iga bränd oma lugu vajab?

Pixie Sartang
Foto: Raul Mee
Rahvusvahelise kogemusega digistrateegi Pixie Sartangi Best Internetil tehtud ettekanne tõi välja tänase turunduse ühe põhiprobleemi – brändid vajavad iseendi eest kaitset. Lahenduseks on läbimõeldud „oma lugu“.

Killustatus on mure, millega puutuvad kokku paljud ettevõtted, olenemata suurusest. Ettevõtete erinevatel osakondadel on oma strateegiad ja plaanid ning sellest tulenevalt ka oma eesmärgid. Sageli puudub omavaheline koostöö, mis tagaks ühise eesmärgi suunas liikumise. Välistatud pole isegi majasisene konkurents, mis mõjub koostööle hoopis halvavalt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700