• 03.11.17, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 sotsiaalmeedia kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistuskampaania

Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.
Digitegu 2017 sotsiaalmeedia kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistuskampaania
  • Foto: Raul Mee
Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega., portaalid, Facebook). Kampaania algas Facebookis bännerikontseptsioonide A/B testimisega, kus testiti ära 56 erinevat bännerivariatsiooni ning kujundati kõikide teiste kanalite visuaalid TOP3 visuaalikontseptsioonide põhjal. TOP3 valiti CTR% ja CR% põhjal.: Keskmine kujunduse loomise aeg oli 14 minutit. Sotsiaalmeedia konversioonimäär oli selle väga pika aja juures tänu A/B testimisele ja edukale sisustrateegiale 21%. Sotsiaalmeedia tegevused sisaldasid endas A/B testi tulemustele toetuvat bännerreklaami ja kümmet lehepostitust. Kampaania raames tegime ka Real-Time-Marketing postituse, mida nägi üle 100 000 eestlase ja Postimees.ee kajastas seda ka oma artiklis. Kokku esitati 13 347 kujundust - summeerituna veedeti kampaanialehel aega kokku 4 kuud ja 4 päeva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele