Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.
Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega., portaalid, Facebook). Kampaania algas Facebookis bännerikontseptsioonide A/B testimisega, kus testiti ära 56 erinevat bännerivariatsiooni ning kujundati kõikide teiste kanalite visuaalid TOP3 visuaalikontseptsioonide põhjal. TOP3 valiti CTR% ja CR% põhjal.: Keskmine kujunduse loomise aeg oli 14 minutit. Sotsiaalmeedia konversioonimäär oli selle väga pika aja juures tänu A/B testimisele ja edukale sisustrateegiale 21%. Sotsiaalmeedia tegevused sisaldasid endas A/B testi tulemustele toetuvat bännerreklaami ja kümmet lehepostitust. Kampaania raames tegime ka Real-Time-Marketing postituse, mida nägi üle 100 000 eestlase ja Postimees.ee kajastas seda ka oma artiklis. Kokku esitati 13 347 kujundust - summeerituna veedeti kampaanialehel aega kokku 4 kuud ja 4 päeva.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.