Autor: Helen Külaots • 3. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2017 Google’i reklaami võitja: PZU Kindlustus - Google AdWordsi kampaaniate uuesti ülesehitamine ja optimeerimine

Foto: Raul Mee
PZU on üks Kesk- ja Ida-Euroopa suurimaid kindlustusgruppe, turuliider Baltikumis. Viimasel ajal on nad üha rohkem hakanud kindlustustoodete ja –teenuste turundamisel kasutama digiturunduskanaleid, mille kaudu saab mõõta efektiivselt erinevate kanalite tulemuslikkust.

Kampaania eesmärk oli parandada varasemad Google AdWordsi kampaaniad, üles seada uued kampaaniad, mis toimiksid kuluefektiivsemalt ja suuremal skaalal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700