• 02.11.17, 20:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Pikand: Telereklaami mobiili toppimisest ei tule head tulemust

NEXDi tegevjuht Rain Pikand tutvustas täna Best Internetil 4 põhimõtet, millele tugineb heade mobiilse turunduse lahenduste loomiseks vajalik mõtteviis.
Rain Pikand
  • Rain Pikand
  • Foto: Raul Mee
1. Reeglid tehakse tarbijate poolt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele