“Stranger Things” tegi innovaatilist turundus­kampaaniat

Netflixi ja Google’i koostöö seoses kultusseriaaliga “Stranger Things” on esimene suurem läbimurre turunduses hääljuhtimisega seadmete kasutamisel.

Netflixi kultusseriaali “Stranger Things” teise hooaja avalöök 27. oktoobril oli selle sügise üks oodatumaid meediasündmusi. Selle sarja promokampaania üks innovaatilisemaid elemente on Google Home hääljuhtimisseadmel toimiv mäng.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

HARIDUSE INFOTEHNOLOOGIA SIHTASUTUS otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus

17. veebruar 2019