• 31.10.17, 17:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

“Stranger Things” tegi innovaatilist turunduskampaaniat

Netflixi ja Google’i koostöö seoses kultusseriaaliga “Stranger Things” on esimene suurem läbimurre turunduses hääljuhtimisega seadmete kasutamisel.
“Stranger Things” tegi innovaatilist turunduskampaaniat
Netflixi kultusseriaali “Stranger Things” teise hooaja avalöök 27. oktoobril oli selle sügise üks oodatumaid meediasündmusi. Selle sarja promokampaania üks innovaatilisemaid elemente on Google Home hääljuhtimisseadmel toimiv mäng.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele