Autor: Helen Külaots • 30. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Marko Siller: ringmajanduses saavad tootjatest üha enam teenusepakkujad
Marko Siller
Foto: Eveli Makko
Maailma mastaabis saavad suured tegijad aru, et loodusresurss pole tõepoolest lõputu. Äri tahab aga tegemist. Lahenduse otsimisel on jõutud ringmajandusmudelini. Praegusel hetkel on tegemist veel nö tulevikuteemaga, kuid siin-seal on see jupikaupa praktikasse jõudnud. Mis see on ja kuidas mõjutab ringmajandus senise turunduskommunikatsiooni aluseid, räägib Marko Siller ettevõttest Sustinere.
Sõna ringmajandus vihjab juba suuresti sellele, millega on tegemist: idee on vähendada liigset tarbimist ja prügitekkimist läbi selle, et tõsta toodete väärtus võimalikult kõrgeks ja võimaldada neid pärast täies mahus taaskasutada.