• 30.10.17, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marko Siller: ringmajanduses saavad tootjatest üha enam teenusepakkujad

Maailma mastaabis saavad suured tegijad aru, et loodusresurss pole tõepoolest lõputu. Äri tahab aga tegemist. Lahenduse otsimisel on jõutud ringmajandusmudelini. Praegusel hetkel on tegemist veel nö tulevikuteemaga, kuid siin-seal on see jupikaupa praktikasse jõudnud. Mis see on ja kuidas mõjutab ringmajandus senise turunduskommunikatsiooni aluseid, räägib Marko Siller ettevõttest Sustinere.
Marko Siller
  • Marko Siller Foto: Eveli Makko
Sõna ringmajandus vihjab juba suuresti sellele, millega on tegemist: idee on vähendada liigset tarbimist ja prügitekkimist läbi selle, et tõsta toodete väärtus võimalikult kõrgeks ja võimaldada neid pärast täies mahus taaskasutada. 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele