Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 30. oktoober 2017
Ainult tellijatele

Marko Siller: ringmajanduses saavad tootjatest üha enam teenusepakkujad

Marko Siller
Autor: Eveli Makko

Maailma mastaabis saavad suured tegijad aru, et loodusresurss pole tõepoolest lõputu. Äri tahab aga tegemist. Lahenduse otsimisel on jõutud ringmajandusmudelini. Praegusel hetkel on tegemist veel nö tulevikuteemaga, kuid siin-seal on see jupikaupa praktikasse jõudnud. Mis see on ja kuidas mõjutab ringmajandus senise turunduskommunikatsiooni aluseid, räägib Marko Siller ettevõttest Sustinere.

Sõna ringmajandus vihjab juba suuresti sellele, millega on tegemist: idee on vähendada liigset tarbimist ja prügitekkimist läbi selle, et tõsta toodete väärtus võimalikult kõrgeks ja võimaldada neid pärast täies mahus taaskasutada. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700