Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sotsiaalmeedia ei tohi olla ettevõttes ainult turundusosakonna asi
Intervjuu Best Interneti esineja Irene Waltz-Oppertshäuseriga, agentuuri Marketinghelfer juhiga Saksamaalt.
Irene on digiturunduse veteran, kes on üle 20 aasta töötanud erinevates e-kommertsi- ja kirjastusettevõtetes (eBay, Bertelsmann, Berlitz jpt). Tema fookuses on ettevõtete online ja offline turundustegevuste integreerimine ja ta usub, et turunduse ülesanne on müüki kasvatada. Irene esineb 2. novembril Tallinnas Best Internetil ettekandega "Kuidas sotsiaalmeedia abil müüki kasvatada".
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“