Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sotsiaalmeedia ei tohi olla ettevõttes ainult turundusosakonna asi
Intervjuu Best Interneti esineja Irene Waltz-Oppertshäuseriga, agentuuri Marketinghelfer juhiga Saksamaalt.
Irene on digiturunduse veteran, kes on üle 20 aasta töötanud erinevates e-kommertsi- ja kirjastusettevõtetes (eBay, Bertelsmann, Berlitz jpt). Tema fookuses on ettevõtete online ja offline turundustegevuste integreerimine ja ta usub, et turunduse ülesanne on müüki kasvatada. Irene esineb 2. novembril Tallinnas Best Internetil ettekandega "Kuidas sotsiaalmeedia abil müüki kasvatada".
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.