24. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heily Aavik: Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad

Heily on ainus naine Eestis, kes on juhtinud reklaamiagentuuri 20 aastat järjest. Täna kutsub ta teisi agentuure panustama õppematerjali loomisse, mis aitaks noortel turundusmanipulatsioone ära tunda. Intervjuus räägib Heily sellest, miks on reklaamiagentuurijuhtide seas vähe naisi, millised on reklaamimaailma praegused väljakutsed ja turunduse tulevikutrendid.

Sa muretsed selle pärast, et meie laste ja ka täiskasvanute reklaamialane haritus ja teadlikkus on madal ja kutsud suuri reklaamiandjaid üles ühiselt selle parandamiseks panustama. See maksab ju ka raha. Miks Sa seda teed? Kas rumalale tarbijale pole üldsegi palju lihtsam reklaami teha ja asju maha müüa, saed ju nii oksa, millel ise istud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700