• 24.10.17, 18:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heily Aavik: Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad

Heily on ainus naine Eestis, kes on juhtinud reklaamiagentuuri 20 aastat järjest. Täna kutsub ta teisi agentuure panustama õppematerjali loomisse, mis aitaks noortel turundusmanipulatsioone ära tunda. Intervjuus räägib Heily sellest, miks on reklaamiagentuurijuhtide seas vähe naisi, millised on reklaamimaailma praegused väljakutsed ja turunduse tulevikutrendid.
Heily Aavik: Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad
Sa muretsed selle pärast, et meie laste ja ka täiskasvanute reklaamialane haritus ja teadlikkus on madal ja kutsud suuri reklaamiandjaid üles ühiselt selle parandamiseks panustama. See maksab ju ka raha. Miks Sa seda teed? Kas rumalale tarbijale pole üldsegi palju lihtsam reklaami teha ja asju maha müüa, saed ju nii oksa, millel ise istud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele