Digitooteagentuuri Thorgate disaini ja tootearenduse tiimi uus juht on Nikita Abramenkov, kes on IT-ettevõttes Codeborne töötades disaininud nii Vene, Tšehhi kui ka Eesti pankasid, aga ka löönud reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy disainerina kaasa tuntud auto- ja rõivabrändide turundustegevustes.
“Minu eesmärk Thorgate'is on disainida digitooteid, mis lahendavad meie kliendi mure, teevad tema äri efektiivsemaks,” kommenteeris Thorgate'i disaini ja tootearenduse tiimi uus juht Nikita Abramenkov. “Kasu toova digitoote disain koosneb minu hinnangul kolmest komponendist - esmalt tuleb aru saada kliendi äriprobleemist ning alles seejärel luua probleemi lahendav hea kasutajamugavuse ja esteetilise väljanägemisega toode,” lisas Abramenkov.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.