Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
7 nõuannet sotsiaalmeediakriisi lahendamiseks
Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid konsultant Annika Vilu annab nõu, mida teha siis, kui ettevõttel tekib sotsiaalmeedia kriis.
Annika Vilu
Sotsiaalmeediakriis on iga endast lugupidava organisatsiooni õudusunenägu. Kellegi emotsionaalne (ja sageli mitte faktitruu) kommentaar läheb kontrollimatult lumepallina veerema ning enne kui ettevõte ise sõna sekka öelda saab, on jõudnud sajad või isegi tuhanded inimesed Facebookis pead vangutada ja tõdeda: mina nende juurde enam oma jalga ei tõsta.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.