21. august 2017
Ainult tellijatele

7 nõuannet sotsiaalmeediakriisi lahendamiseks

Annika Vilu

Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid konsultant Annika Vilu annab nõu, mida teha siis, kui ettevõttel tekib sotsiaalmeedia kriis.

Sotsiaalmeediakriis on iga endast lugupidava organisatsiooni õudusunenägu. Kellegi emotsionaalne (ja sageli mitte faktitruu) kommentaar läheb kontrollimatult lumepallina veerema ning enne kui ettevõte ise sõna sekka öelda saab, on jõudnud sajad või isegi tuhanded inimesed Facebookis pead vangutada ja tõdeda: mina nende juurde enam oma jalga ei tõsta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700