• 21.08.17, 16:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7 nõuannet sotsiaalmeediakriisi lahendamiseks

Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid konsultant Annika Vilu annab nõu, mida teha siis, kui ettevõttel tekib sotsiaalmeedia kriis.
Annika Vilu
  • Annika Vilu
Sotsiaalmeediakriis on iga endast lugupidava organisatsiooni õudusunenägu. Kellegi emotsionaalne (ja sageli mitte faktitruu) kommentaar läheb kontrollimatult lumepallina veerema ning enne kui ettevõte ise sõna sekka öelda saab, on jõudnud sajad või isegi tuhanded inimesed Facebookis pead vangutada ja tõdeda: mina nende juurde enam oma jalga ei tõsta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele