Autor: Hando Sinisalu • 14. august 2017
Ainult tellijatele

Maailma suurim reklaamija P&G vähendas digireklaami kulutusi ja kasvatas samal ajal käivet

Maailma suurim reklaamija Procter & Gamble vähendas digireklaami kulutuste vähendamise tulemusel oma aastast reklaamieelarvet 125 miljoni dollari (1,7%) võrra. See on P&G jaoks viimase 11 aasta madalaim reklaamikulutuste tase.

Märkimisväärne kärbe toimus 2017/2018 majandusaasta esimeses kvartalis pärast seda, kui P&G avastas oma reklaamid võltsuudiseid avaldavates keskkondades ja muutus murelikuks oma brändide mainekahju (brand safety) pärast.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700