Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maailma suurim reklaamija P&G vähendas digireklaami kulutusi ja kasvatas samal ajal käivet
Maailma suurim reklaamija Procter & Gamble vähendas digireklaami kulutuste vähendamise tulemusel oma aastast reklaamieelarvet 125 miljoni dollari (1,7%) võrra. See on P&G jaoks viimase 11 aasta madalaim reklaamikulutuste tase.
Märkimisväärne kärbe toimus 2017/2018 majandusaasta esimeses kvartalis pärast seda, kui P&G avastas oma reklaamid võltsuudiseid avaldavates keskkondades ja muutus murelikuks oma brändide mainekahju (brand safety) pärast.