3 head näidet maailmast selle kohta, kuidas sisu ja müük on omavahel hästi seotud: Cheapflights lennupiletite müük uudisartikli seest, The North Face riiete müük ilmaennustuse äpi seest ja IKEA mööbli müük otse Google’i otsingust.
Üks viimase aja levinumaid digiturunduse trende on sisu ja müügi kokkuliitmine – tarbija jaoks on see mugav, sest huvipakkuvat ja asjakohast sisu tarbides saab kohe äsja loetud/vaadatud toodet või teenust osta. Mida mugavamaks ja lühemaks brändidel õnnestub tarbija teekond muuta, seda suurema tõenäosusega ka ostud sooritatakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.